Page 3 - foni 2024 09 14
P. 3

Aγροτικά- Απόψεις
   14 Σεπτεµβρίου 2024     ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ                                                                                                Σελίδα 3

    ∆ιαχειριστική Μελέτη για την προστασία και  αξιοποίηση                                                E Eυ υή ήκ κο οα α      Ω Ωτ τα α

        των 72.000 στρεµµάτων του δηµοτικού δάσους µας


                                                                                                          ΓΓρράάφφεειι  ηη  ΜΜααρρίίαα  ΠΠαασσχχοούύλλαα
                        Koυτσογιάννης: «∆ίνουµε λύσεις – φροντίζουµε τον ∆ήµο µας»

                                                                                                                                  πως ο προγραµµατισµός είναι
    ∆ιαχειριστική Μελέτη για το δηµοτικό µας δάσος που αφορά την
  περίοδο 2024-2033. κατέθεσε ο ∆ήµος Νάουσας  την περασµένη                                              Μιας και η νέα σχολική  ένα σηµαντικό στοιχείο για να
  Παρασκευή στο ∆ασαρχείο.                                                                               χρονιά είναι εδώ και οι γονείς  βοηθήσει τα παιδιά (και όχι
    Σε σχετικό δελτίο αναφέρονται τα εξής: "Με τη διαχειριστική µε-                                      έχουν τα άγχη τους, µε το  µόνο), να µην έχουν άγχος.
  λέτη διασφαλίζουµε την αειφορία του δηµοτικού µας δάσους, ενώ                                          δίκιο τους, εµείς, οι παλιότε-  Και όταν χρειαζόταν να τινά-
  συνάµα εξασφαλίζουµε πόρους που διατίθενται για την κοινωνική                                          ροι που µεγαλώσαµε ήδη τα  ξουµε το πρόγραµµα στον
  συνδροµή και την υλοποίηση έργων προς όφελος των δηµοτών.                                              παιδιά µας, καλό θα ήταν,  αέρα, το κάναµε και το ευχα-
  Για τη σύνταξη της διαχειριστικής µελέτης εργάστηκαν τα στελέχη                                        λόγω εµπειρίες να µιλήσουµε  ριστιόµασταν κιόλας!
  της δασικής υπηρεσίας του ∆ήµου Παναγιώτης Τσάκνης και Ευ-                                             για κάποια πράγµατα.       Έκανα ερωτήσεις! Όσο πε-
  µορφία Σκόρδα, ο ειδικός συνεργάτης του ∆ηµάρχου, δασολόγος                                             Λάβετε υπόψιν σας πως... α)  ρίεργο και να σας φαίνεται, οι
  Κώστας Πάντσιος, ενώ θα πρέπει να τονίσουµε την αφιλοκερδή                                             γονείς είµαστε, όχι ψυχολό-  ερωτήσεις ήταν για µένα ο
  προσφορά  του  πολύπειρου  και  συνταξιούχου  εδώ  και  δυο  έτη                                       γοι, όχι λογοθεραπευτές, όχι  τρόπος να καταλάβω τι συµ-
  πρώην διευθυντή Περιβάλλοντος του ∆ήµου, Γιώργου Στεφανίδη".                                           παιδοψυχίατροι, όχι δάσκαλοι  βαίνει έξω από το σπίτι µου.
    Ο ∆ήµαρχος κ. Κουτσογιάννης δήλωσε τα εξής:«∆εσµευτήκαµε πως θα θεραπεύσουµε κάθε αρρυθµία που προέκυψε στον ∆ήµο  και καθηγητές. Τη δική µας  Όσο άσχετες και να ήταν, ως
  µας ως συνέπεια της απραξίας που χαρακτήριζε την προηγούµενη διοίκηση του ∆ήµου µας. Καταθέσαµε σήµερα τη διαχειριστική  πλευρά θα θέσουµε και µόνο.  µαµά, µπορούσα να καταλάβω
  µελέτη για το δηµοτικό µας δάσος που θα έπρεπε να είχε υποβληθεί ήδη από το τέλος του 2022 διασφαλίζοντας τα συµφέροντα  Όσο πιο ειδικευµένος είναι  ακόµα κι από την αλλαγή στον
  του ∆ήµου µας. Η προστασία και η αξιοποίηση των 72.000 στρεµµάτων δηµοτικού δάσους αποτελεί για εµάς πρώτη προτεραι-  ένας άνθρωπος, τόσο µεγα-  τόνο  της  φωνής  ή  στο
  ότητα. Θέλω να ευχαριστήσω όσους εργάστηκαν για την ολοκλήρωση της, µα ιδίως θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον πρώην  λύτερη η βοήθειά του. Είναι  βλέµµα, πως κάτι δεν πάει
  διευθυντή της υπηρεσίας Περιβάλλοντος, Γιώργο Στεφανίδη, που παρότι συνταξιούχος εξακολουθεί να προσφέρει στον ∆ήµο που  απαραίτητο να απευθυνθείτε,  καλά εδώ. Με υποµονή, επι-
  υπηρέτησε µια ολόκληρη ζωή».                                                                           όταν νιώσετε ότι κάτι δεν πάει  µονή και έµµεσες ερωτήσεις,
                                                                                                         καλά. β) Ως γονείς, γνωρί-  κατάφερνα να προλάβω όσα
                    Ενηµερωτική Συνάντηση στο ∆ηµαρχείο                                                  ζουµε καλύτερα απ’ τον κα-  έπρεπε.
                                                                                                                                   8. Όσο και να µην συµπα-
                 µε τους ∆ιευθυντές των Σχολικών Μονάδων                                                 θένα τα παιδιά µας. Αυτό µας  θούσα το συγκεκριµένο µο-
                                                                                                         διευκολύνει να τα εκπαιδεύ-
                                                                                                         σουµε κι εµείς, µε τον τρόπο  τίβο   εκπαίδευσης,
                                                                                                         που κανείς δεν ξέρει. Γ) Οι  προσπαθούσα να είµαι επιει-
                                                                                                                                  κής απέναντί του. Μιλούσα
                                                                                                         εποχές αλλάζουν, η νοοτρο-
                                                                                                                                  στα παιδιά υπέρ του και όχι
                                                                                                         πία το ίδιο, οι φόβοι µεγαλώ-
                                                                                                         νουν. Αυτή είναι µία δύσκολη  κατά του. (Να ξέρετε ότι αυτό
                                                                                                         εποχή για να µεγαλώνεις παι-  µπορεί να ήταν και λάθος)...
                                                                                                         διά, οπότε αν πω καµιά µπα-  9. Κάθε χρονιά τους έδινα
                                                                                                         ρούφα να µε δικαιολογήσετε.  να καταλάβουν ένα πολύ ση-
                                                                                                          Ως γονέας λοιπόν...     µαντικό πράγµα για µένα και
                                                                                                          1. Το πρώτο που έκανα κάθε  γι’ αυτές: “∆εν µε ενδιαφέ-
                                                                                                                                  ρουν οι βαθµοί. Η προσπάθεια
                                                                                                         χρονιά ήταν να γνωρίσω τη
                                                                                                                                  µετράει. Εγώ θα σ’ αγαπώ
                                                                                                         δασκάλα τους. Να ξέρω ποιόν
                                                                                                         έχω απέναντί µου, να δω αν  έτσι κι αλλιώς”. Καν’τε το. Θα
                                                                                                         µπορώ να συνεργαστώ και να  το εκτιµήσουν τώρα, όµως θα
                            Ενηµερωτική συνάντηση µε τους ∆ιευθυντές των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθµιας και ∆ευ-                   το εκτιµήσουν περισσότερο
                           τεροβάθµιας Εκπαίδευσης του ∆ήµου µας, παρουσία και του αρµόδιου Αντιδηµάρχου Νεολαίας,  του/της δώσω την σιγουριά  µεγαλώνοντας.
                           Παιδείας και Αθλητισµού κ. Στέλιου ∆άγγα, πραγµατοποιήθηκε το πρωί της Τρίτης στην αίθουσα  πως θα είµαι εδώ αν µε χρει-  10. Ενθάρρυνα τα παιδιά
     Eβδοµαδιαία  Eφηµερίδα                                                                              αστεί.
                           του ∆ηµοτικού Συµβουλίου.                                                                              µου να διαβάζουν. Τα µαθή-
    Ζαφειράκη 29,  59200  Nάουσα                                                                          2. Προσπαθούσα πάντα να
       Tηλ: 23320.22.400    Στη συνάντηση συζητήθηκε η λειτουργία των Σχολικών Μονάδων καθώς και το νέο οικονοµικό  µαθαίνω της παρέες τους, και  µατα τους, τα παραµύθια
       Fax: 23320.25.760   πλαίσιο.                                                                      τις οικογένειες των φίλων  τους, τα λογοτεχνικά βιβλία
           Email:                                                                                        τους. Για ευνόητους λόγους.  τους αργότερα. Ακόµα και
     [email protected]              Επίσκεψη του Γενικού Πρόξενου                                      3. Κάθε αρχή σχολικής χρο-  τώρα, θυµούνται πως στο
      Ηλεκτρονική ∆/νση:                                                                                 νιάς στο σπίτι είχαµε meeting  σπίτι µας, µπορεί να µην εί-
      www.foninaousis.gr                   της Τουρκίας στο ∆ήµαρχο                                      οι τρεις µας. Τι να περιµένουν  χαµε κουζινικά, µπάρµπι, κρα-
     Κωδικός εντύπου 2156                                                                                αυτή τη χρονιά, τι να προσέ-  γιόν κλπ, είχαµε όµως ένα
                             Ο Γενικός Πρόξενος της Τουρ-                                                                         βιβλίο παντού. Ένα στο κρε-
          Iδρυτής:          κίας  στη Θεσσαλονίκη κ. Σερ-                                                ξουν, τι να ευχαριστηθούν. Και
    +ΠETP. ∆EINOΠOYΛOΣ      κάν  Γκεντίκ,  επισκέφθηκε  το                                               το σηµαντικότερο που έλεγα  βάτι, ένα στο κοµοδίνο, ένα
                                                                                                                                  στο τραπεζάκι του σαλονιού,
          Eκδότες:          ∆ήµαρχο κ. Νίκο Κουτσογιάννη,                                                κάθε µα κάθε χρονιά: “Θα  ένα στην κουζίνα, ένα στην
     EYΦ. ∆EINOΠOYΛOY       το  απόγευµα  της  περασµένης                                                είµαι πάντα εδώ για να τρέξω  βόλτα µας, στις διακοπές µας.
    ANAΣT. ∆EINOΠOYΛOΣ      Πέµπτης στο ∆ηµαρχείο.                                                       όποτε µε χρειαστείς”.    Παντού.
      ∆/ντρια Σύνταξης:      Ο κ. Γκεντίκ ήρθε στο ∆ηµαρ-                                                 4. Τις ίδιες στιγµές µιλού-  Μπορεί να µην είχαµε κρύ-
     ΕΥΦ. ∆ΕΙΝΟΠΟΥΛΟΥ       χείο  στο πλαίσιο της παρουσίας                                              σαµε για τα δικαιώµατα. Τα  σταλλα και φοντανιέρες στα
         ∆ιευθυντής,        του στο  ∆ιεθνές Αντάµωµα Τέ-                                                δικά τους και των άλλων. Τι θα  σκρίνια µας, είχαµε όµως εγ-
      Νοµ. Εκπρόσωπος:      χνης και Πολιτισµού που  πραγ-                                               κάνεις όταν ένας παιδί σου  κυκλοπαίδειες και λογοτε-
                                                                                                         επιτεθεί; Τι θα κάνεις όταν
    ΑΝΑΣΤ. ∆EINOΠΟΥΛOΣ      µατοποιήθηκε στη πόλη µας  4                                                 ένα παιδί επιτεθεί σε κάποιον  χνία. Και αυτό έφτανε. ∆εν
                            έως τις 8 Σεπτεµβρίου, υπό την                                                                        ήταν εύκολα τα πράγµατα.
          Iδιοκτησία                                                                                     άλλον; Τι θα κάνεις όταν δεις
    “Φωνή της Nαούσης” O.E.  Αιγίδα του ∆ήµου µας.                                                       κάτι άδικο να συµβαίνει; Προ-  Ψέµατα δεν θα σας πω. Κι
                             Η συζήτηση των δυο ανδρών ήταν σε εγκάρδιο κλίµα ενώ στο τέλος αντάλλαξαν αναµνηστικά                εγώ αγχωµένη ήµουν και µά-
                            δώρα.                                                                        σπαθούσαµε µαζί, να διαβά-  λιστα πολλές φορές και φοβι-
                                                                                                         σουµε την επερχόµενη χρονιά
                                                                                                         και τα δικαιώµατά τους µέσα  σµένη. Και άδικη ήµουν. Και
                                                                                                         στο χώρο εκπαίδευσης.    απόλυτη πολλές στιγµές. Με-
                                                                                                                                  ρικές φορές υπερβολικά. Όλοι
                                                                                                          5. Προσπαθούσα να επικοι-
                                                                                                                                  οι γονείς όταν πρόκειται για
                                                                                                         νωνώ συχνά µε δασκάλους  τα σηµαντικά των παιδιών µας
                                                                                                         και καθηγητές για να µαθαίνω
                                                                                                         την πρόοδο τους, αλλά περισ-  είµαστε φοβισµένοι. Και λάθη
                                                                                                         σότερο µε ενδιέφερε η συµ-  κάναµε. Και µπούρδες είπαµε.
                                                                                                         περιφορά τους.           Και µικροί είµασταν και τίποτα
                                                                                                          6. Προσπαθούσα να έχω την  δεν γνωρίζαµε από τη ζωή.
                                                                                                         κατάσταση στο σπίτι σταθερή  Μαζί τους τα µάθαµε....
                                                                                                                                   Όµως.. Πάνω απ’ όλα είµα-
                                                                                                         καθ’ όλη τη διάρκεια της χρο-
                                                                                                                                  στε γονείς. Και θα είµαστε
                                                                                                         νιάς. Με πρόγραµµα. Πότε  πάντα εκεί. Να το πείτε στο
                                                                                                         τρώµε, πότε ξεκουραζόµαστε,
                                                                                                         πότε διαβάζουµε, πότε ελέγ-  παιδί σας. Μην νοµίζετε πως
                                                                                                         χουµε, πότε παίζουµε και  δεν χρειάζεται. Κοιτάξτε το
                                                                                                         πότε µπαίνουµε στα social  στα µάτια και µιλήστε του ει-
                                                                                                         media (Ξέρω πως τώρα τα  λικρινά. Το παιδί καταλαβαίνει
                                                                                                         πράγµατα σε αυτό το κοµµάτι  περισσότερα απ’ όσα εµείς
                                                                                                                                  νοµίζουµε. “Θα είµαι πάντα
                                                                                                         είναι πολύ χειρότερα από
                                                                                                                                  εκεί για σένα. Από τώρα µέχρι
                                                                                                         τότε που µεγάλωνα εγώ τα  να φύγω από εδώ. Να ξέ-
                                                                                                         παιδιά µου. Χρειάζεται µε-
                                                                                                         γάλη ανάλυση και ειδική προ-  ρεις... όταν δυσκολευτείς, σε
                                                                                                         σέγγιση, να το προσέχετε).  οτιδήποτε... ΓΥΡΝΑ ΣΠΙΤΙ. Θα
                                                                                                         Είχα πάντα την πεποίθηση  µιλήσουµε γι’ αυτό”.
                                                                                                                                   Καλή σχολική χρονιά!!
   1   2   3   4   5   6   7   8