Page 5 - foni 2024 07 20rrrrr
P. 5

Eιδήσεις-Αρθρο
    20 Ιουλίου   2024    ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ                                                                                         Σελίδα 5

      Τεράστιες αλλαγές µε διπλοδρόµηση της Ζαφειράκη                                                     Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ


                  περιλαµβάνει η κυκλοφοριακή µελέτη                                                      ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ


    Tεράστιες αλλαγές µε κυρίαρχα την διπλοδρόµηση της Ζα-  - Mονοδροµείται το σύνολο των τοπικών οδών του οδικού δι-
  φειράκη, την πεζοδρόµηση της πλατείας και των οδών που συµ-  κτύου της κεντρικής περιοχής της πόλης.    Τoυ κ. Χρήστου  Μπίντα
  βάλλουν  σε  αυτή  σε  βάθος  ενός  οικοδοµικού  τετραγώνου  Για τα ταξί προτείνονται οι εξής πιάτσες (σύµφωνα και µε την
  περιλαµβάνει η κυκλοφορική µελέτη που συντάχθηκε το 2019  πρόταση του σωµατείου ραδιοταξί):   2 θέσεις επί της οδού Αλ.  Ο Καπιταλισµός είναι θρησκεία. Οι τράπεζες είναι εκκλησίες.
  αλλά δεν προχώρησε η εφαρµογή της.                  Χωνού,  7 επί της Βασ. Φιλίππου, 4  επί της οδού Νοσοκοµείου,  Ο πλούτος είναι παράδεισος, η φτώχεια είναι κόλαση. Οι πλού-
    Η µελέτη  συζητήθηκε τη ∆ευτέρα στη συνεδρίαση της ∆η-  8  επί της οδού Ζαφειράκη πριν από την διασταύρωση µε την  σιοι είναι άγιοι, οι φτωχοί είναι αµαρτωλοί, η πολυτέλεια είναι
  µοτικής Κοινότητας Νάουσας η οποία, όπως µας είπε ο πρό-  οδό ∆ηµ. Βλάχου στην κατεύθυνση προς Αγ. Νικόλαο,  2 επί  ευλογία, τα λεφτά είναι Θεός»
  εδρος  κ.  Φειδάντσης,    γνωµοδότησε  οµόφωνα  θετικά.  Στη  της οδού Ζαφειράκη στο ύψος της οδού Στουγιαννάκη στην κα-                  (Miguel D Lewis)
  συνέχεια θα έρθει στη ∆ηµοτική Επιτροπή και στο ∆ηµ Συµ-  τεύθυνση προς Βέροια, 3  επί της  Στεφ. ∆ραγούµη στο ύψος  «Η ανθρωπότητα έχει επιδοθεί σε ένα όργιο καταστροφής
  βούλιο.                                             του υπεραστικού ΚΤΕΛ                               χωρίς προηγούµενο, ο «πολιτισµός» έχει κυριευθεί από µια
        Οι βασικές αλλαγές που προβλέπονται               Εκδήλωση ενδιαφέροντος για συµµετοχή           αχαλίνωτη δολοφονική µανία, ενώ οι πόροι της γης κατασπα-
    - Πεζοδρόµηση της πλατείας Καρατάσου καθώς και των οδών                                              ταλώνται από τις δηλητηριώδεις εµπνεύσεις του. Ιδού λοιπόν
  που συµβάλλουν σε αυτή σε βάθος ενός οικοδοµικού τετρα-  στο 'Naoussa StreetFood Festival-Wine Edition'  οι καρποί της “προόδου”»
  γώνου.  Συγκεκριµένα  θα  πεζοδροµηθούν  τα  εξής  τµήµατα:                                                                          (Ludwig Klages Klages)
  Πλατεία Καρατάσου, Θεοφίλου από Ζαφειράκη έως πλατεία Κα-                                               «Κι ενώ είµαστε το πιο έξυπνο είδος που έχει υπάρξει ποτέ,
  ρατάσου, Γ. Κωνσταντινίδη από Α. Χωνού έως πλατεία Καρα-  Ο ∆ήµος   στο πλαίσιο του “Naoussa Summer Festival”, θα-  καταστρέφουµε τον µόνο πλανήτη που έχουµε»
  τάσου,ς Καµπίτη από Α. Χωνού έως πλατεία Καρατάσου, Βασ.  διοργανώσει    το  «Naoussa  StreetFood  Festival-WineEdition                     (Τεν Γκούντα)
  Φιλίππου από Θ. Μπιγκάνου έως πλατεία Καρατάσου, Βενιζέ-  2024» στο πλακόστρωτο του  Πάρκου 6-8 Σεπτεµβρίου.  «Ο  άνθρωπος είναι το απίστευτο εκείνο είδος που διστάζει
  λου από Μιχαήλ Λογίου έως πλατεία Καρατάσου  και Στου-  Το φεστιβάλ θα έχει την υποστήριξη της εταιρίας “Thessalo-  να σώσει τον εαυτό του, επειδή αυτό έχει οικονοµικό κόστος»
  γιαννάκη από Ζαφειράκη έως πλατεία Καρατάσου.       niki SoulFood” που διοργανώνει το αντίστοιχο φεστιβάλ Street-                        (Κουρτ Βόνεγκατ)
    - Η οδός Ζαφειράκη γίνεται διπλής κατεύθυνσης από την οδό  Food και Beer Festival της Θεσσαλονίκης, τα οποία σηµειώνουν  «ΟΥΦ!.. ΖΕΣΤΗ, ΖΕΣΤΗ, ΖΕΣΤΗ! Καιγόµαστε! Βράζουµε στο
  Παναγούλη έως την οδό Χρ. Πετρίδη.                  πολύ µεγάλη επιτυχία.Το «Naoussa StreetFood Festival-Wine  ζουµί µας!» φωνάζουµε.  ∆εν αντέχεται  άλλο αυτή η κατά-
    - Μετατροπή σε κυκλικό κόµβο της διασταύρωσης των οδών                                               σταση!»  µεµψιµοιρούµε.
                                                      Edition» πρωτοτυπεί, µε κεντρική ιδέα  το ξινόµαυρο κρασί που
  Ζαφειράκη – Μαλάµου – Στουγιαννάκη – Χατζηµαλούση.  να αποτελεί το βασικό συστατικό.                    «Ο ΘΕΡΜΟΤΕΡΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ!»   µας είπαν οι µετεωρολό-
    - Κατάργηση του πεζοδρόµου της οδού Μαλάµους από την  Καταξιωµένοι σεφ θα αναλάβουν την παρουσίαση live cooking  γοι, για τον χειµώνα που µας πέρασε. «Η θερµότερη άνοιξη!»
  Ζαφειράκη έως την Μιχαήλ Λογίου.                    µε ξινόµαυρο είτε ως βασικό συστατικό του φαγητού, είτε ως  για την περασµένη άνοιξη.  «Ο θερµότερος Ιούνιος!» για τον
    -  Αντιδρόµηση  της  Μιχαήλ  Λογίου  από  την  οδό  Μαλάµου                                          περασµένο Ιούνιο.  «Ο  θερµότερος Ιούλιος!» θα  µας πουν, για
  προς την οδό Θ. Μπιγκάνου.                          συνδυασµό.Κατά τη διάρκεια του τριηµέρου έχουν προγραµ-  τον µήνα που διανύουµε.  Και ο υδράργυρος ανεβαίνει, όλο
                                                      µατιστεί συναυλίες µε τουςLoopia (Παρασκευή6/9), τον Νίκο
    - Αναβάθµιση των οδών Θ. Μπιγκάνου και Α. Χωνού από ση-                                              ανεβαίνει.  Ως πού θα φτάσει;  Στο τέλος θα σκάσει το θερµό-
  µαντικές τοπικές οδούς σε συλλεκτήριες .            Πορτοκάλογλου  (Σάββατο7/9),  τους  «Μίµης  Νικολόπουλος  µετρο. Και µαζί του, θα σκάσουµε  κι εµείς.
    -  Αντιδρόµηση  της  Βασ.  Φιλίππου  από  την    Θ.  Μπιγκάνου  Band» (Κυριακή 8/9), καθώς επίσης και παράλληλες δράσεις.   ΑΠΟ ∆Ω ΚΑΙ ΠΕΡΑ, εν όψει της κλιµατικής κρίσης,   κάθε
  µέχρι την Μ. Αλεξάνδρου προς την οδό Μεγ. Αλεξάνδρου.  Οι προϋποθέσεις για να λάβει µέρος µια επιχείρηση είναι να  φορά θα λέµε:  «Πρώτη φορά το ζήσαµε αυτό!» Όλο καινού-
    - Μονοδρόµηση:   Καµπίτη από τ Βύρωνος έως  Αριστοτέλους,  διαθέτει  άδεια  λειτουργίας    υγειονοµικού  ενδιαφέροντος,  ριες εµπειρίες θα είµαστε! Ποιος στη χάρη µας!
  Καραβαγγέλη και Στουγιαννάκη (µέχρι Ζαφειράκη),  ∆ηµ. Βλά-  άδειες περί υπαίθριου εµπορίου για φαγητό, να εδρεύει στον  «ΜΑ,  ΜΕ  ΤΟΣΗ  ΠΡΟΟ∆Ο,  πώς φτάσαµε ως  εδώ;»  ανα-
  χου, Τσάµη Καρατάσου (στο τµήµα  µεταξύ των οδών Καρανά-  ∆ήµο µας,  να µπορεί να εκδώσει  παραστατικά πώλησης.  ρωτιέται κανείς.   «Εάν ήταν να τα καταφέρουµε τόσο άσχηµα,
  τσιου και Αγγ. Γάτσου),  πλατείας Αλωνίων  (στο τµήµα της  ∆ηλώσεις συµµετοχής  µέχρι 7 Αυγούστου ώρα 2 µ.µ. Θα τη-  δε χρειαζόταν να κουραστούµε τόσο πολύ. Μπορούσαµε να τα
  µεταξύ των οδών Τσάµη Καρατάσου και Αγ. Θεοφάνους),  Αγ.  ρηθεί σειρά προτεραιότητας. Πληρ. τηλ2332052186  καταφέρουµε  και µε λιγότερο κόπο»
  Παρασκευής, ∆εληδήµου, Χατζηκουρκούτα,   Παύλου Μελά,                                                   ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ, λοιπόν,  µερικές διαπιστώσεις (όχι ότι θ’ αλ-
  από τη  Χρ. Λαναρά µέχρι την οδό Επ. Γκαρνέτα,   Επαµ. Γκαρ-  Ο Γ. Τριανταφύλλου πρόεδρος στο σωµατείο   λάξει κάτι, αλλά έτσι, για την τιµή των όπλων):  Το οικολογικό
  νέτα,  Ολυµπίου Γεωργάκη,  Κατσουλάκη, Γρηγορίου Λόγγου  εκπαιδευτών υποψηφίων οδηγών Ηµαθίας          αποτύπωµα που αφήνει πίσω της η πρόοδος, είναι η Νεκρά θά-
    - Αντιδρόµηση: Χατζηγρηγοριάδη  από την Χρ. Λαναρά έως                                               λασσα,  τελικά. Τρέφει τις σάρκες του  τρώγοντας  τις σάρκες
  την  Ρήγα Φεραίου, ∆ηµητριάδη  από την Ρήγα Φεραίου έως  Ο  Γιώργος  Τριαν-                            της γης,  ο σύγχρονος άνθρωπος.  Ίσως επειδή αντιλαµβάνεται
  την Χρ. Λαναρά.                                     ταφύλλου  είναι  ο                                 ότι είναι τουρίστας σ’ αυτόν τον πλανήτη, γι’ αυτό τον κατα-
    - Μετατροπή σε κυκλικό κόµβο της διασταύρωσης των οδών  νέος πρόεδρος του                            στρέφει. Θεός του  είναι η κοιλία του. Ολόκληρη η φιλοσοφία
  Μεγ. Αλεξάνδρου, Θ. Μπιγκάνου και ∆ραγούµη.         σωµατείου   εκπαι-                                 της ζωής του συµπυκνώνεται στο γνωστό σύνθηµα των αρ-
                                                      δευτών υποψηφίων                                   χαίων υλιστών: «Φάγωµεν πίωµεν, αύριον γαρ αποθνήσκοµεν».
      Επίσκεψη στο ∆ήµαρχο µελών                      οδηγών Ηµαθίας ‘Ο                                  ∆όγµα της υλιστικής θρησκείας  του   είναι το σύνθηµα:  «Ανά-
   Σχολής Εκµάθησης Παραδοσιακών                      Φίλιππος’.                                         πτυξη µε οποιοδήποτε κόστος»
                                                       Τα υπόλοιπα µέλη είναι: ΠάρηςΧατζηευφραιµίδης(Αλεξάν-
                                                                                                          Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ έχει διαστραφεί και εισπράττει διεστραµµένη
         Χορών από τη Μελβούρνη                       δρεια, γραµµ. Αντων. Κάµινας (Βέροια), ταµίας Θεόδ. Κοντός  τη φύση και το χειρότερο, θεωρεί ότι η φύση είναι φυσιολο-
                                                      (Βέροια), Υπ. ∆ηµοσίων Σχέσεων ∆ιον. Αντωνόπουλος (Μελίκη)  γική, όταν την εισπράττει στα µέτρα της δικής του  διεστραµ-
    Μέλη  της
  Σχολής  Εκ-                                                                                            µένης φύσης.
  µάθησης Πα-                                          ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑΟΥΣΑΣ                       Η ΦΘΟΡΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ είναι φθορά της φύσης. Οικολο-
  ραδοσιακών                                                                                             γική καταστροφή είναι ακριβώς αυτό: Η διαστροφή των αισθή-
  Χορών «MA-                                                           Aνακοίνωση                        σεων. Ο τρόπος που κοιτάς, ο τρόπος που αντιλαµβάνεσαι, ο
  NASIS»  από                                                                                            τρόπος που σκέφτεσαι  είναι η κόλαση ή ο παράδεισος. Ο δικός
  την   Μελ-                                            Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Νάουσας θα δεχτεί προσφορές  του  τρόπος που κοιτά, που αντιλαµβάνεται, που σκέφτεται,
  βούρνη στα πλαίσια της περιοδείας τους στην χώρα µας, επι-  από ασφαλιστικές εταιρίες για την ασφαλιστική κάλυψη των  είναι η κόλαση. Το γάλα της πνευµατικής του   ζωής   είναι δη-
  σκέφθηκαν  τον  ∆ήµαρχο  κ.  Κουτσογιάννη,  παρουσία  των  µελών του κατά την κυνηγετική περίοδο 2024-2025.   λητήριο.  Όπως παραφουσκώνει το εγώ του, σε λίγο ο πλανή-
                                                        Οι προσφορές πρέπει να είναι κλειστές και να παραδοθούν  της θα σκάσει σα µπαλόνι.
  Αντιδηµάρχων  κας  ∆ανιηλίδου και  κ. Σαµαρά.
    Ο ∆ήµαρχος τους κάλεσε να επισκεφτούν τη Νάουσα την πε-  στα γραφεία του συλλόγου, Βύρωνος 19 Νάουσα µέχρι και  Η ΖΗΜΙΑ που προκαλεί  στο περιβάλλον, είναι ύβρις προς
  ρίοδο της Αποκριάς για ∆ρώµενο Γενίτσαροι και Μπούλες.  τις 2/8/2024.                                  τον Θεό και τη δηµιουργία, γιατί είναι δυσανάλογη του µεγέ-
                                                                      Το ∆.Σ. του Συλλόγου               θους του.
                                                                                                          ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΣ ΜΥΘΟΣ: «Ο Ερισύχθονας, ήταν βασι-
                                                                                                         λιάς  στη  Θεσσαλία και  είχε  αποκτήσει  µεγάλη  φήµη  για  τη
                                                                                                         σκληρότητά του και την πλεονεξία του. Όταν θέλησε να χτίσει
                                                                                                         ένα µεγάλο παλάτι, αποφάσισε να κόψει ξύλα από το δάσος
                                                                                                         που ήταν κοντά του. Ο Ερισύχθονας άρχισε να κόβει αλόγιστα
                                                                                                         τα δέντρα του δάσους. Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν ότι σε
                                                                                                         κάθε δέντρο ζούσε και µία νύµφη του δάσους , η Αµαδρυάς,
                                                                                                         που ζούσε όσο καιρό ζούσε και το δέντρο.  Όταν κάποιος έκοβε
                                                                                                         ένα δέντρο πέθαινε και η νύµφη που ζούσε µαζί του. Τις Αµα-
                                                                                                         δρυάδες προστάτευε η θεά ∆ήµητρα, η θεά της γεωργίας και
                                                                                                         για το λόγο αυτό οι άνθρωποι έκοβαν δέντρα µόνο όταν ήταν
                                                                                                         απαραίτητο. Οι υπήκοοι του Ερισύχθονα προσπάθησαν να τον
                                                                                                         µεταπείσουν  αλλά εις µάτην. Ο βασιλιάς όχι µόνο δεν τους
                                                                                                         άκουσε αλλά και διέπραξε ύβρη µιλώντας άσχηµα για τις νύµ-
                                                                                                         φες, τα δέντρα και τη θεά ∆ήµητρα. Ο Ερισύχθονας δε δίστασε
                                                                                                         να κόψει και το γηραιότερο δέντρο του δάσους. Τότε η νύµφη
                                                                                                         που κατοικούσε εκεί τον προειδοποίησε ότι η ∆ήµητρα θα εξορ-
                                                                                                         γιστεί και θα τον τιµωρήσει, πράγµα που έγινε πολύ σύντοµα.
                                                                                                         Η θεά ∆ήµητρα πρόσταξε τη θεά Πείνα να εµφανιστεί και να
                                                                                                         κάνει το βασιλιά να πεινάει συνεχώς. Ο Ερισύχθονας δεν µπο-
                                                                                                         ρούσε να χορτάσει µε κανένα τρόπο και συνεχώς πεινούσε όσο
                                                                                                         κι αν έτρωγε. Πολύ σύντοµα έχασε όλη του την περιουσία για
                                                                                                         να έχει χρήµατα και ν’ αγοράζει φαγητό. Στο τέλος πούλησε το
                                                                                                         παλάτι του, τους δούλους του και την ίδια τη µοναχοκόρη του.
                                                                                                         Το τέλος του είναι τραγικό. Λιµοκτονώντας, τρώει τις ίδιες του
                                                                                                         τις σάρκες και πεθαίνει»
                                                                                                          ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ του   Ερυσίχθονα, αναγνωρίζουµε τάχα  το
                                                                                                         πρόσωπό µας;  Το τέλος του, δε µας τροµάζει;
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10