ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ ΤΟ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΒΑΡΟΣ ΣΤΑΘΕΡΟ;

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2019 09:11
ΤΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ ΤΟ  ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ  ΒΑΡΟΣ ΣΤΑΘΕΡΟ;

Της  κ. Ευαγγελίας Κυράνου, διαιτολόγου, διατροφολόγου

To καλοκαίρι είναι αναμφίβολα μια δύσκολη  περίοδος, που μπορούμε να ξεφύγουμε θερμιδικά πιο εύκολα από ποτέ. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά βασικά σημεία, που αν προσέξεις, θα καταφέρεις να παραμείνεις στα κιλά σου. Απλά ακολούθησε τις παρακάτω τέσσερις βασικές συμβουλές.

Ο μεταβολισμός είναι στη μέγιστη καύση του το πρωί. Εάν καταναλώνεις παχυντικές τροφές μαζί με λίγη πρωτεΐνη το πρωί, θα έχεις περισσότερο χρόνο να κάψεις τις επιπλέον θερμίδες. Ακόμη, όταν τρως μια λιχουδιά το πρωί, έχεις λιγότερες πιθανότητες να τη λαχταράς αργότερα μες στη μέρα. Ειναι σημαντικό  επίσης  να μην αποφεύγεις  το πρωινό, αλλα να το καθιερώσεις!

Δώσε σημασία στο σερβίτσιο σου. Μπορεί να σου αρέσει να συνδυάζεις το κραγιόν σου με το μανό σου, αλλά όταν πρόκειται για το σερβίτσιο, προτίμησε τις αντιθέσεις. Σε νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of Consumer Research αποκαλύπτεται ότι οι άνθρωποι που σέρβιραν το φαγητό τους σε πιάτο που ερχόταν σε αντίθεση με το χρώμα του γεύματος, για παράδειγμα, ζυμαρικά με κόκκινη σάλτσα σε άσπρο πιάτο, έτρωγαν 22% λιγότερο από αυτούς που το γεύμα ταίριαζε χρωματικά με το πιάτο (κόκκινη σάλτσα σε κόκκινο φόντο).

Επίσης , τα σταθερά  γεύματα, κρατούν τις καύσεις  μας σε εγρήγορση και τα κιλά στην θέση τους! Σε έπιασε λιγούρα; Κάνε μια βόλτα.

Την επόμενη φορά που θα έχεις τη σοκολάτα στο μυαλό σου περπάτησε. Νέα μελέτη , έδειξε ότι οι άνθρωποι που έκαναν βόλτα για 15 λεπτά πριν ξεκινήσουν μία εργασία έτρωγαν μόνο τη μισή ποσότητα γλυκών από αυτούς που κάθονταν στο γραφείο τους. Η διακοπή της καθιστικής συμπεριφοράς, ακόμη και με σύντομα διαστήματα δραστηριότητας, σε βοηθά να αποτρέψεις τις λιγούρες .

 Η άσκηση δε λειτουργεί μόνο ως αντιπερισπασμός, αλλά αυξάνει και τα επίπεδα ενδορφινών στον οργανισμό, που καταπολεμούν το στρες και μειώνουν την όρεξη. Τέλος, πολύ σπουδαίο επίσης είναι να βάλεις  μέτρο στα καλοκαιρινά ποτά σου!

Μην μπερδεύεσαι από την εμφάνιση – τα φρουτώδη κοκτέιλ δεν κάνουν καλό στη γραμμή σου. Τα ανάμεικτα ποτά, όπως η πίνια κολάδα και το μοχίτο, είναι γεμάτα ζάχαρη και περιέχουν περισσότερο αλκοόλ απ’ όσο νομίζεις. Μπορείς να ζητήσεις μία μπίρα ή λευκό κρασί που έχουν λιγότερες θερμίδες από τα ποτά που συνήθως σερβίρονται στα μπαρ.

Το καλοκαίρι, επειδή ακριβώς είναι πολύ δύσκολη περίοδος  για να διατηρήσεις τα κιλά  σου αναλοίωτα, θα 'λέγα, είναι και η καλύτερη περίοδος  να συμβουλεύτεις  την διατροφολόγο  σου. 

Πώς  μπορεί να είναι  διαμορφωμένο το διαιτολόγιο σου,  έτσι ώστε να μην έχεις ποτέ πρόβλημα με τον έλεγχο του βάρους σου;  Οι διατροφολόγος, θα σου δώσει τις απαντήσεις, για να  αντιμετωπιστούν πιο εύκολα οι δυσκολίες και να μάθεις να τρώς καλά, χωρίς  να φοβάσαι !

 

Share |