Το φροντιστήριο Φιλομάθεια συγχαίρει τους μαθητές του για την επιτυχία τους στις Πανελλήνιες εξετάσεις

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2019 17:20
Το φροντιστήριο Φιλομάθεια συγχαίρει τους μαθητές του για την επιτυχία τους στις Πανελλήνιες εξετάσεις

Το φροντιστήριο Φιλομάθεια συγχαίρει τους μαθητές του για την επιτυχία τους στις Πανελλήνιες εξετάσεις και τους εύχεται ολόψυχα «Καλές σπουδές και καλή σταδιοδρομία!». Οι επιτυχόντες:

Δάφνου Αθηνά: Κοινωνικής Πολιτικής

Λαφάρας Αντώνης: Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

Μάντσιου Κωνσταντίνα: Κοινωνικής Εργασίας

Μωυσιάδου Έλλη: Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών

Σκόδρας Αθανάσιος: Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας

Τσίλκος Ιωάννης: Πολιτικών Μηχανικών

 

Για ποιους λόγους θα σας προτείναμε να  επιλέξετε το φροντιστήριο μας και τι πρέπει να προσέξετε  προτού κάνετε την όποια επιλογή για το παιδί σας:
 • Ποιοι καθηγητές θα το διδάξουν
• Ποιες είναι οιεπιτυχίες του κάθε σχολική περίοδο
• Ποια είναι η οργάνωση της δουλειάς του
• Ποιο είναι το βοηθητικό υλικόπου παρέχει

Η εκπαίδευση είναι ένα κοινωνικό αγαθό, του οποίου την παροχή πρέπει όλοι με κάθε μέσο  να προασπίσουμε . Το φροντιστήριό μας, λοιπόν, κατανοώντας τη δύσκολη οικονομική συγκυρία και σεβόμενοι την αγωνία κάθε γονιού για τη μόρφωση και την πρόοδο των παιδιών του, απαντά στην πολύπλευρη αυτή κρίση με:

  • Απολύτως εκπαιδευτικά – παιδαγωγικά κριτήρια και μεθόδους προσαρμόσιμες στην ιδιαιτερότητα κάθε παιδιού.
  • Χαμηλά δίδακτρα πλήρως εναρμονισμένα στις δυσκολίες της εποχής μας (διατηρούμε όσο γίνεται ψηλότερο το επίπεδο διδασκαλίας, όχι όμως και τα δίδακτρα μας). Τα χαμηλά δίδακτρά μας είναι αποκλειστικά αποτέλεσμα του σεβασμού μας και της κατανόησής μας απέναντι στον Έλληνα γονέα, που πλήττεται οικονομικά από παντού… (H εποχή μας άλλωστε δεν είναι εποχή πλουτισμού, αλλά κατανόησης…)
  • Διατηρούμε το κοινωνικό μας πρόσωπο, προσφέροντας ιδιαίτερα χαμηλά δίδακτρα σε ειδικές περιπτώσεις (άνεργοι, πολύτεκνοι…),  καθώς και σε μαθητές που επιβαρύνονται με επιπλέον έξοδα μετακίνησης (εκτός Νάουσας).
  • Ιδιαίτερα για παιδιά που αποφασίζουν να δώσουν στον εαυτό τους μια δεύτερη ευκαιρία (καθώς όλοι δικαιούνται μια δεύτερη ευκαιρία), συμμετέχοντας ξανά στις Πανελλήνιες, θα σταθούμε δίπλα τους σ’ αυτή τη δύσκολη απόφασή τους, μέσα από ειδικά τμήματα αποφοίτων. Αντιλαμβανόμενοι δε, το ψυχικό αλλά και οικονομικό κόστος από την προηγούμενη απόπειρά τους, καθιερώσαμε ειδικές προσφορές.  
  • Με αξιολόγηση των μαθητών μας μέσω εβδομαδιαίων υποχρεωτικών διαγωνισμάτων (επιπέδου γενικών εξετάσεων, για τη Γ’ Λυκείου), η βαθμολόγηση των οποίων πραγματοποιείται απόέμπειρους καθηγητές (Η μη συμμετοχή του παιδιού στα καθορισμένα διαγωνίσματα αποτελεί λόγο διακοπής της συνεργασίας μας μαζί του)
  • Με διαρκώς ανανεώσιμες σημειώσεις που οδηγούν στις πύλες των πανεπιστημιακών σχολών.
  • Με ειλικρινή ενημέρωση του γονέα για τις πραγματικές επιδόσεις των παιδιών του, καθώς η ειλικρίνεια απέναντι στο γονέα είναι η βάση για την επιτυχία του παιδιού (παράδοση βαθμολογίας στους γονείς, μηνιαία ενημέρωση για τις επιδόσεις του παιδιού στα διαγωνίσματα, συνεχής επικοινωνία… ). Η επιτυχία του παιδιού αποτελεί για εμάς τη μεγαλύτερη υποχρέωση και συνάμα την καλύτερη διαφήμισή μας…Ο γονιός είναι ο πρώτος που πρέπει να ενημερώνεται για τις πραγματικέςδυνατότητες, αλλά και αδυναμίες του παιδιού.
  • Με πρόγραμμα σπουδών προσαρμοσμένο πάνω στις πραγματικές ανάγκες του παιδιού και τις απαιτήσεις των εξετάσεων. Συγκεκριμένα, οι ώρες των μαθημάτων μας είναι τόσες, όσες πραγματικά χρειάζεται το παιδί για την προετοιμασία του. Το παιδί δεν είναι «μηχανή», αλλά ανθρώπινος οργανισμός με πολλές υποχρεώσεις κι ανάγκες. Το υπερβολικό «φόρτωμα» ωρών μόνο κακό μπορεί να του προκαλέσει κι απέχθεια προς το χώρο του φροντιστηρίου, αλλά και γενικότερη απέχθεια απέναντι στο διάβασμα. Οι επιπλέον ώρες (που κάποιοι υιοθετούν) βλάπτουν υπερβολικά το μαθητή, αλλά ωφελούν οικονομικά αυτούς που του τις επιβάλλουν…
  • Με ατομικές συναντήσεις – συζητήσεις με τους μαθητές μας, με κύριο στόχο την ψυχολογική υποστήριξη κι ενίσχυση τους, επειδή πιστεύουμε ότι η επιτυχία είναι συνάρτηση τόσο της διδακτικής πράξης και μάθησης, όσο και της ουσιαστικής ανθρώπινης σχέσης που αναπτύσσεται μεταξύ διδάσκοντος και μαθητών.
  • Με ολιγομελή – ομοιογενή τμήματα (στόχος μας να μη «συνθλίβεται» η προσωπικότητα του παιδιού μέσα στο «πλήθος» μεγάλων – ανομοιογενών τμημάτων), καθιστώντας έτσι  το έργο μας πιο εύκολο και συνάμα πιο επιτεύξιμη την επιτυχία του παιδιού
  • Με ενημέρωση των μαθητών για τις εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης μέσων σεμιναριών ή προγραμματισμένων συναντήσεων, παρουσία ή όχι του γονέα.
  • Δωρεάν έκτακτες ώρες διδασκαλίας όποτε κριθεί ότι είναι απαραίτητο τόσο σε τμήματα, όσο και σε μεμονωμένους μαθητές.
  • Επαγγελματικό προσανατολισμό και κατάλληλη πληροφόρηση για το μέλλον, συνεργασία στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού(χωρίς βέβαιαεπιπλέον οικονομική επιβάρυνση…).
  • Το κατάλληλα επιμορφωμένο και αυστηρά εξειδικευμένο σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικόστέκεται δίπλα στους μαθητές, ενισχύοντας στο μέγιστο τις δυνατότητες τους.