ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ
Τετάρτη 13 Μαΐου 2026 08:34
Η Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή γιορτάστηκε το πρωί της Τρίτης στο Νοσοκομείο Νάουσας. Η Διεύθυνση Νοσηλευτικής Υπηρεσίας και το Σωματείο Εργαζομένων οργάνωσαν στο κιόσκι της μονάδας μια λιτή γιορτή για τις νοσηλεύτριες και τους νοσηλευτές, ευχόμενοι σε όλες και όλους υγεία και προσωπική ευτυχία.
Διεύθυνση και Σωματείο χάρισαν σε όλο το προσωπικό μικρές γλάστρες με λουλούδια.
