Music Therapy από το Ωδείο 'Αριστοτέλης΄

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018 17:33
Music Therapy από το Ωδείο 'Αριστοτέλης΄

Με ειδικό καθηγητή τον Σπύρο Χριστουλάκη

Ο Σπύρος Χριστουλάκης γεννήθηκε στις 31/08/1989 στη Βέροια.

Είναι απόφοιτος του Ιόνιου Πανεπιστήμιου της Κέρκυρας όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές του  στην σχολή Μουσικής και Οπτικοακουστικών Τεχνών, Τμήμα Μουσικών Σπουδών το 2016 με εξειδίκευση στην Μουσικολογία

 

Το 2013 εργάστηκε ως καθηγητής μουσικής στο Ειδικό Γυμνάσιο Κέρκυρας στον τομέα της Μουσικοθεραπείας, σε παιδιά με ειδικές ανάγκες ενώ το 2014 τον συναντάμε ως καθηγητής ηλεκτρικής κιθάρας (ιδιαίτερα) στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας. Το 2015 – 2016 εργάζεται στο ωδείο Φίλιππος Βέροια ενώ ταυτόχρονα παραδίδει έως σήμερα ιδιαίτερα μαθήματα ως καθηγητής κιθάρας και θεωρίας μουσικής.

Έχει παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια και συνέδρια στην Μουσικοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρμογές και Βιωματικές Ασκήσεις από το  Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

 

Στις επιστημονικές του εργασίες συγκαταλέγονται: «Η μουσική και άλλες τέχνες στην Αναγέννηση» (2016) Συσχέτιση στοιχείων των διάφορων τεχνών στην Αναγέννηση

Έχει εξειδικευμένες γνώσεις στην Ηλεκτρική κιθάρα σε προχωρημένο επίπεδο (ελληνικά, blues, rock, metal) καθώς και Γνώσεις μουσικής θεωρίας, αρμονίας και τζαζ θεωρίας, με άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας.

Διατηρεί κανάλι στο YouTube και SoundCloud με όνομα “Spyro Chris” όπου είναι ανεβασμένες διασκευές από διάφορα κομμάτια ενώ έχει συμμετάσχει  σε συναυλίες στη Βέροια, Θεσσαλονίκη, Καστοριά, Κέρκυρα, από το 2010 ως σήμερα, καθώς και συνεργασία με τη Φιλαρμονική Βέροιας τον Ιούνιο του 2016 στα πλαίσια του φεστιβάλ «Εύηχη Πόλη».

 

Στο ωδείο μας φέτος αναλαμβάνει το νέο τμήμα ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ παρέχοντας εξειδικευμένη εκπαίδευση σε παιδιά με

ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN :Προσέγγιση και αποτέλεσμα: συγκεκριμένα τραγούδια που μπορούν να στοχεύσουν στις κινητικές δεξιότητες του στόματος, να ασκήσουν τους μυς του προσώπου και της γλώσσας.

ΑΥΤΙΣΜΟ: Προσέγγιση και αποτέλεσμα: χρήση τραγουδιού ή μουσικού οργάνου προκειμένου να ενισχυθούν οι γνωστικές και κοινωνικές δεξιότητες.

ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ :Προσέγγιση και αποτέλεσμα: μουσικές δραστηριότητες κυρίως με χρήση μουσικών οργάνων με στόχο την εξάσκηση της αίσθησης του ρυθμού, του συντονισμού, κλπ.

ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: Προσέγγιση και αποτέλεσμα: παραγωγή μουσικού ήχου και η ακρόασή του με βασικό στόχο τη μείωση της διάσπασης της προσοχής