Με νίκη και τη 2η θέση στον όμιλο αποχαιρέτησαν τη σεζόν οι Παγκορασίδες

Τετάρτη 27 Μαΐου 2026 17:22
Με νίκη και τη 2η θέση στον όμιλο  αποχαιρέτησαν τη σεζόν οι Παγκορασίδες

Με μια σπουδαία εκτός έδρας νίκη ολοκλήρωσαν την αγωνιστική τους παρουσία οι Παγκορασίδες μας, επικρατώντας την περασμένη Κυριακή στη Βέροια του Ποσειδώνα με 0-3 σετ.

Η ομάδα μας πήρε έτσι τη ρεβάνς για το παιχνίδι του πρώτου γύρου, όπου η ήττα με 1-3 της είχε στερήσει τη συμμετοχή στο Final Four. Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μια νεοφώτιστη ομάδα, τα κορίτσια μας εντυπωσίασαν με τη σταθερότητά τους, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στον βαθμολογικό πίνακα του ομίλου της περιφέρειας.

Αγωνίστηκαν οι (Προπονήτρια Χρήστου): Λιόλιου, Καραπατάκη Ε., Καραπατάκη Ν., Ορδουλίδου, Νοΐδου, Νίκου, Βλάχου, Παπαντωνίου, Αποστόλου, Καρασαρίδου, Φετλή, Τρεμπέλη, Τσιάκου, Θανασούλη, Συνανίσταση, Πατράλη.

θερμά συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα για την προσπάθεια και το ήθος που επέδειξε.

Οι προπονήσεις όλων των τμημάτων της ακαδημίας συνεχίζονται κανονικά.