Με επισημότητα οι εκδηλώσεις για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου από την Εύξεινο Λέσχη Νάουσας

Κυριακή 17 Μαΐου 2026 17:35
Με επισημότητα οι εκδηλώσεις για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου από την Εύξεινο Λέσχη Νάουσας

Με επισημότητα πραγματοποιήθηκε σήμερα στο πρωί οι Εκδηλώσεις Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου από την Εύξεινο Λέσχη Νάουσας.
Πρώτα στις 7 π.μ.στον Ι.Ν. Μεταμορφώσεως Σωτήρος έγινε Όρθρος και Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, στις 10.30 π.μ. τέλεση μνημοσύνου από τον Σεβ. Μητροπολίτη μας κ. Παντελεήμων, στις 11 π.μ. επιμνημόσυνη δέηση στο Μνημείο Γενοκτονίας στο πάρκο και ομιλία από την Δρ. Αντωνία Χαρίση και τραγούδι από την Βίκη Παπαδοπούλου και τον Άρη Μιχαηλίδη, Κατάθεση στεφάνων, Εθνικός Ύμνος

Επόμενες

- Από Δευτέρα 18 έως Παρασκευή 22/5: “Δίνουμε αίμα για το αίμα που χάθηκε”, Εθελοντική αιμοδοσία στο Νοσοκομείο μας.
- Τρίτη 19 /5: , Συμβολική φωταγώγηση του Δημαρχείου και του Μνημείου της Γενοκτονίας
- Σάββατο 23/5: “Μνήμη υπό κατασκευή”, Η πορεία των μουσειολογικών μελετών για τη δημιουργία του Μουσείου της Εθνικής Βιβλιοθήκης Αργυρουπόλεως στο κτίριο Τουρπάλη
- Κυριακή 24 Μαΐου: Κτίριο Ευξείνου Λέσχης «Η Εθνική Βιβλιοθήκη Αργυρουπόλεως ως διασωθείσα της Γενοκτονίας», Ενημερωτικό πρόγραμμα για μαθητές Β’ βάθμιας εκπαίδευσης
- Κυριακή 24/5: Συμμετοχή στις κεντρικές εκδηλώσεις μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου που διοργανώνει η Π.Ε Ημαθίας στις 10 π.μ. στην Παναγία Σουμελά
Εκδηλώσεις και στον Κοπανό

Εκδηλώσεις διoργάνωσε σήμερα Κυριακή και ο σύλλογος "ΜΙΕΖΑ" Κοπανού: Στις 10.30 π.μ. στον Ι.Ν. Αγ. Παρασκευής έγινε Μνημόσυνο. Στις 10 45 π.μ.στο μνημείο της κεντρικής πλατείας επιμνημόσυνη δέηση, κατάθεση στεφάνων και ομιλία από την φοιτήτρια του Α.Π.Θ. Ελένη Γαϊτανίδου.