Και από τον Λαζ. Τσαβδαρίδη ευχαριστίες προς τον Γεωργιαδη για την αυτονόμηση του Νοσοκομέιου Νάουσας
Παρασκευή 8 Μαΐου 2026 10:09
Λαζ. Τσαβδαρίδης: ' Μετά από προσπάθειες πολλών ετών, το Γενικό Νοσοκομείο Νάουσας αυτονομείται! Ενα όνειρο της κοινωνίας της Νάουσας γίνεται πραγματικότητα χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες εμού και όλων των εμπλεκομένων φορέων. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη για την απόφαση του να συμπεριλάβει την αποσύνδεση του Γενικού Νοσοκομείου Νάουσας από το Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας στο νομοσχέδιο που μπαίνει σήμερα στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για συζήτηση και θα ψηφιστεί από την ολομέλεια την επόμενη Πέμπτη'.
