Εγκαινιάζει τα ΤΕΠ των νοσοκομείων Νάουσας και Βέροιας ο Γεωργιάδης

Παρασκευή 15 Μαΐου 2026 09:31
Εγκαινιάζει τα ΤΕΠ των νοσοκομείων  Νάουσας και Βέροιας ο Γεωργιάδης

O Yπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης στις 6 το απόγευμα της Τετάρτης στο νοσοκομείο Νάουσας και στις 11 το πρωί της Πέμπτης στο νοσοκομείο Βέροιας θα εγκαινιάσει τα ανακαινισμένα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) των δύο μονάδων. Στη Νάουσα ο υπουργός θα ανακοινώσει και την αυτονόμηση του νοσοκομείου μας.

Το βράδυ της Τετάρτης, ο υπουργός θα παραβρεθεί και θα μιλήσει σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ Ημαθίας της Ν.Δ. στο ‘Αιγές Μέλαθρον’.