Aραμπατζή: Η αποσύνδεση του Νοσοκομείου Νάουσας από της Βέροιας, συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο του Υπ. Υγείας

Παρασκευή 8 Μαΐου 2026 09:15
Aραμπατζή: Η αποσύνδεση του Νοσοκομείου Νάουσας από της Βέροιας,  συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο του Υπ. Υγείας

Hταν ένα πάγιο αίτημα όλων των φορέων της πόλης μας, για την ανάπτυξη του Νοσηλευτικού Ιδρύματός μας

Επιτέλους το Νοσοκομείο μας θ΄αποσυνδεθεί από το Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας!

Ενα πάγιο αίτημα της Νάουσας, που ικανοποιείται, καθώς, όπως ενημέρωσε σήμερα η βουλευτής κα Αραμπατζή, συμπεριλήφθηκε στο επόμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας (άρθρο 63).

Η βουλευτής σε ανάρτησή της αναφέρει τα εξής: “ Ένα τεράστιο ευχαριστώ από εμένα προσωπικά αλλά και από τον κόσμο του Δήμου Νάουσας στον μοναδικό δραστήριο και πάντα κοντά στην ελληνική κοινωνία Υπουργό Υγείας Άδωνη Γεωργιάδη που συμπεριέλαβε στο επόμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας την αποσύνδεση του Νοσοκομείου Νάουσας από το Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας. Είμαι περήφανη που καταφέραμε όλοι μαζί ενωμένοι μετά από μια συλλογική προσπάθεια Διοίκηση Νοσοκομείου εργαζόμενοι βουλευτές φορείς και τοπική κοινωνία να δώσουμε με την αποσύνδεση μια νέα ώθηση στο Νοσοκομείο Νάουσας και να το αφήσουμε να εξελιχθεί και να προχωρήσει μπροστά με μεγαλύτερη ευελιξία και δυναμική. Συνεχίζω να εργάζομαι με αφοσίωση και όλες μου τις δυνάμεις για όλα τα μεγάλα και μικρά θέματα του Δήμου Νάουσας και όλης της Ημαθίας μας”