Α.Σ. Αριστοτέλης: Πάνω από 150 αθλητές σήμερα στο ΔΑΚ στους διασυλλογικούς αγώνες . To απόγευμα αγώνες επιλέκτων
Κυριακή 17 Μαΐου 2026 17:12
Με πάνω από 150 αθλητές όλων των ηλικιών γέμισε το ΔΑΚ σήμερα(Κυριακή) το πρωί, οι οποίοι συμμετείχαν στους διασυλλογικούς αγώνες που διοργάνωσε ο Aθλητικός Σύλλογος “Αριστοτέλης” .
Τους αθλητές, αλλά και τον κόσμο που γέμισε ασφυκτικό το Αθλητικό Κέντρο, καλωσόρισε ο κ. Γιαλαμάς, ενώ χαιρετσμό απηύθυναν ο δήμαρχος κ. Κουτσογιάννης και η αντιδήμαρχος αθλητισμού κα Ράλλη, οι οποίοι συνεχάρηκαν τον "Αριστοτέλη" για τη μεγάλη αυτή αθλητική διοργάνωση.
Το απόγευμα στις 6 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί μεγάλος αγώνες επίλεκτων αθλητών. Αξίζει να τον απολαύσετε!
Περισσότρα στη 'Φωνή"
